Mire jutottam két évtizeddel ezelőtt?

Úgy értem, a többször és többek által lajstromozott publikációkban és referátumokban. Tartalmi mondanivalójuk rövid ismertetésére szorítkozom itt.

Az 1995-ben közzé tett tanulmányok :
Először is, felállítják a tőkegazdaság elemeinek gondolati modelljét és leírják a történelmi előzményeket.
Másodszor, körvonalazzák, leírják és jellemzik a tőkeműködés okozati láncolatait.
Harmadszor, taglalják az új tőketulajdonosi struktúra kifejlődését a kilencvenes évek stagflációs körülményei között.
Negyedszer, megvizsgálják az egyensúlyi viszonyokat, ezek rövidtávú hullámzásait, értékelik a róluk formált diagnózisokat.

Bírálják azt a magatartást, amely részegyensúlyok hiányát általános érvényű szabályokkal, időszakos bajokat tartósan fennmaradó rendezésekkel próbálna megszüntetni. Bírálják ennek fordítottját is, amely általános bajokat részintézkedések révén orvosolna, tartós problémákat pedig gyakori, ideiglenes hatású beavatkozásokkal kezel.

One thought on “Mire jutottam két évtizeddel ezelőtt?

  1. A múltkor ezt írtad: Szakmai alapon bíráltam mind az Antall, mind a Horn kormány intézkedéseit, az IMF álláspontját, elismerve azt, amit a javaslatokból jogosnak tartottam. – Ez a poszt inkább a második kormány magatartását bírálja.

    Like

Comments are closed.